Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PROBLEM - zakup specyficznego dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PROBLEM - zakup specyficznego dysku
From: kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com
Date: Mon, 27 Jan 2014 12:50:47 -0800 (PST)
Dziękuję Wszystkim - jednak zakup nowego.
Przed sprzedażą ASUSa, którego wątek dotyczył chciałam reinstalować winXP, by
oddać "czysty" komputer kupującemu.
I pojawił się problem już nieco z pogranicza tej grupy i grup programowych:
problem z BIOSem i widocznością dysków.
W BIOSie widzę tylko dysk "wymienny" 4 GiB, a nie widzę w ogóle dysku
stałego/wlutowanego 8 GiB. Nie widzę go - więc i nie mam jak ustawić
enable/disable.
Co zrobiłam źle, jak to poprawić?

By było ciekawiej, gdy wyjmę "wymienny" 4GiB, to widzę w BIOSie dysk 8 GiB.

O co chodzi, jak z tego wyjść, by po włożeniu wymiennego 4 GiB widoczne były
oba dyski, zarówno w BIOSie jak i w Windowsie (win xp pro z sp3, po nlite).

Przypomnę, mój komputer to:
> ASUS EEE PC 901
> http://en.wikipedia.org/wiki/Asus_Eee_PC#Other_Eee_90x_models

 - Majka