Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] PROBLEM - zakup specyficznego dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] PROBLEM - zakup specyficznego dysku
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Sun, 26 Jan 2014 07:42:24 -0800 (PST)
Witam, i bardzo proszę o pomoc:

proszę wskazać, gdzie mogę zakupić dysk który będzie współpracował z moim
komputerem:

Komputer to /zabytek/ ASUS EEE PC 901
http://en.wikipedia.org/wiki/Asus_Eee_PC#Other_Eee_90x_models
(przewinąć nieco w dół, specyfikacja w tabelce)
Mam model z wymiennym dyskiem 4GiB - i ten dysk jest problemem.
Chciałabym większy, ucieszę się nawet z "szesnastki" (16GiB), a najchętniej
kupiłabym 64 GiB.
Tylko gdzie?
Raz już w niewiedzy kupiłam dysk ze złączem mSATA, ten:
http://www.morele.net/dysk-ssd-a-data-premier-pro-sp300-asp300s-64gm-c-483909/?ceneo_spo=true
ale nie współpracowały te urządzenia, bo nie wiedziałam o innych wymogach
(jakieś mpcie czy cos podobnego), na szczęście sklep przyjął zwrot.

Proszę wskażcie mi, podpowiedzcie gdzie mogę kupić większy niż 4 GiB dysk,
który będzie działał z moim komputerem?
żebym nie musiała kombinować - bez porad kup przejściówkę, kup talerzowy - ma
być SSD, który włożę do eee PC 901 i będzie działał. Plug and play.
Dysk nie musi być nowy, ma być jedynie większy niż mam (mam 4GiB).

Z góry dziękuję za zaangażowanie w wątek i pomoc -
- Majka