Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: nadir <none@hell.org>
Date: Fri, 03 Jan 2014 17:08:05 +0100
Z mojego niedużego poletka wychodzi że muszę wymienić do kwietnia około
20-25 z około setki stacji roboczych które by spokojnie pracowały
dalej ale kończy się wsparcie dla systemu. I to właśnie maszyny typu
księgowość, sekretariaty etc.

Tak z ciekawości. Jakie przewidujecie problemy w związku z brakiem wsparcia?
Sam mam w firmie jeszcze około 30 komputerów z XP i się zastanawiam czy usilnie nalegać na szefów żeby je wymienić czy olać i czekać co będzie. Nie są to jakieś newralgiczne maszyny i nawet jak trzeba je będzie odłączyć od internetu to tragedii nie będzie. Pamiętam, że jeszcze długo po zaniku wsparcia dla Win98 działały one sobie dziarsko, choć czasem były problemy z jakimiś "nowinkami".