Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 3 Jan 2014 13:28:54 +0100
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

Dnia 2014-01-03, o godz. 11:55:11
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):
Zakonspirowany nabazgrał(a):
W dniu 03-01-2014 11:23, Chris pisze:
Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co
robię ..
Jak z ładowaniem się cięższych stron?
U mnie: Chrome, Thunderbird, ESET, VLC + reszta procesów po kilka-,
kilkanaście MB i nie ma 40% (z 4 GB).
Z procesorem już lepiej (i3-2312M).
Do tego co robię nie potrzeba mi ciężkich stron www.
Co innego komuter domowy ale do pracy nie zawsze potrzebna jest super
hiper maszyna, zobacz co potrzeba np. dla księgowego prosty program a
najchętniej jak by był jeszcze w DOS :)
Z DOS-owskimi narasta problem w drukowaniem bo drukarki często już
tylko USB+sieć a te chcą LPT1. I trzeba potem kombinować z mapowaniem
portów co nie zawsze chce stabilnie działać.

Moja działa po LPT do kompa i potem udostępnienie po sieci do następnego bo zkoda firmie kasy na sieciową :)

Pęd do zmiany systemu widać od ponad roku. Większość dużych firm
oferuje narzędzia do migracji środowisk korporacyjnych z WinXP. Co
ciekawe - praktycznie wyłącznie do Win7. A problem jest duży - jak
byłem na konferencji VMware na jesieni to oceniali że około 40%
użytkowników w korporacjach to nadal XP.

Dokładnie tak jest bo po co na siłę coś zmieniać skoro to działa i to dobrze.

Z mojego niedużego poletka wychodzi że muszę wymienić do kwietnia około
20-25 z około setki stacji roboczych które by spokojnie pracowały
dalej ale kończy się wsparcie dla systemu. I to właśnie maszyny typu
księgowość, sekretariaty etc.

U nas systematycznie są wymieniane ale u mnie na dziale szkoda kasy firmy na takie zmiany i lepiej reanimować starego parcha niż dać nowy.