Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 3 Jan 2014 12:22:19 +0100
Dnia 2014-01-03, o godz. 11:55:11
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

> Zakonspirowany nabazgrał(a):

> Do tego co robię nie potrzeba mi ciężkich stron www.
> Co innego komuter domowy ale do pracy nie zawsze potrzebna jest super
> hiper maszyna, zobacz co potrzeba np. dla księgowego prosty program a
> najchętniej jak by był jeszcze w DOS :)

Z DOS-owskimi narasta problem w drukowaniem bo drukarki często już
tylko USB+sieć a te chcą LPT1. I trzeba potem kombinować z mapowaniem
portów co nie zawsze chce stabilnie działać.

Pęd do zmiany systemu widać od ponad roku. Większość dużych firm
oferuje narzędzia do migracji środowisk korporacyjnych z WinXP. Co
ciekawe - praktycznie wyłącznie do Win7. A problem jest duży - jak
byłem na konferencji VMware na jesieni to oceniali że około 40%
użytkowników w korporacjach to nadal XP.

Z mojego niedużego poletka wychodzi że muszę wymienić do kwietnia około
20-25 z około setki stacji roboczych które by spokojnie pracowały
dalej ale kończy się wsparcie dla systemu. I to właśnie maszyny typu
księgowość, sekretariaty etc.

Zdrówko