Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2013 22:42:26 GMT
Witaj X-Man, 27 gru 2013 w news:l9kp7b$2pb$1@speranza.aioe.org
napisałeś/aś:

> "pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message
>
> może wyjaśnij w czym rzecz bo skoro nie ma problemu z nadpisaniem
> całej partycji to jaki jest problem z odpaleniem MHDD ???

No właśnie nie ma mowy o nadpisaniu partycji.

Witaj Tasiorsa, 27 gru 2013 w news:l9klne$2b5p$1@news2.ipartners.pl
napisałeś/aś:
> Przeciez remap w MHDD nie powoduje utraty danych....

A o tym nie wiedziałem - nigdy nie używałem i wydawało mi sie że
konieczne jest zerowanie całego dysku.
Tylko, czy rzeczywiśćie remap? Coś znalazłem o poleceniu erase waits -
nie wiem jak to działa konkretnie - wydaje mi się, że zeruje te sektory
oznaczone jako bady.
A remap to próba realokowania oznaczonych tak sektorów jak rozumiem?
No i czy wcześniej należy wykonać skan?
Dokumentacja do tego programy jest uboga i nie mam na razie 100% do
żadnego polecenia.
I tak wcześniej sprawdzę, co za plik jest zapisany w takim złym
sektorze.