Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2013 11:23:55 GMT
W jaki sprytny sposób określić, jakie pliki (fragmenty) są zapisane w bad
sektorze - najlepiej bez ponownego skanowania całości? Skan Hd Tune mi
pokazuje gdzie mw. jest ten sektor, ale muszę wiedzieć co tam jest.
Jeszcze nic nie próbowałem, bo skan wciąż trwa...
O co chodzi? W SMART, w (C5)current pending sector, pojawił się jeden,
ale nie ma żadnych jeszcze realokowanych. Chcę zastosować pewien sposób,
który mi się kiedyś sprawdził. Mianowicie, usunąłem plik z tak
oznaczonego sektora a potem zapisałem dysk (partycję) na full. Ponowna
próba zapisu okazała się skuteczna i parametr C5 się wyzerował. Tylko w
tedy akurat wiedziałem, jaki konkretnie plik był zapisywany kiedy dysk
się zawiesił.