Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dobór pamięci

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dobór pamięci
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 27 Dec 2013 22:57:17 +0100
Dnia Sat, 21 Dec 2013 13:20:52 +0100, JoteR napisał(a):

> Głupiego robota to szukanie modułów z owej przedpotopowej listy.
> W przypadku Gigabyte równie mądre jest szukanie samej listy.

Miałem lekką nadzieję oddając ów daleki strzał, że takowa jest dostępna i w
miarę aktualizowana w miarę pojawiania się aktualizacji BIOS. Się
przeliczyłem. Skutek rozbestwienia przez DFI może, bo ci chyba aktualizowali
w miarę regularnie tego typu dokumenty.

> Poza tym, zając, wyluzuj - oczywiście, że poszukiwania powinny się zacząć od
> materiałów producenta, ale akurat w tym konkretnym przypadku strzeliłeś na
> oślep i trafiłeś kulą w płot, co w Usenecie (i nie tylko) jest bezlitośnie
> wykorzystywane do wykpienia niefortunnego strzelca. ;->

Czy ja gdzieś puszczam tekst, że stosowałem zagrywki socjologiczne, żeby
wątek rozruszać? Palnąłem - fakt jest faktem. Widać za to ewidentnie
wrodzoną doskonałość. Jak już przywaliłem…

> Na pocieszenie dodam, że ja też strzeliłem Panu Bogu w okno - moduły DDR1
> Kingstona są równie słabo dostępne, jak firmowy kibel w okolicach 16:00.

Jakiej pojemności i taktowania potrzebujesz? Nie wiem, czy mam akurat
Kingstony, ale coś mi się tam po szafkach wala.

> Nie masz zaufania do fachowości sprzedawców na (za przeproszeniem) Allegro?
> No co za herezja ;->

Zależy od sprzedawcy. Trafiłem na takich, na których psy do dzisiaj wieszam,
trafiłem na uprzejmych i ogarniętych ludzi, do których w razie potrzeby
zaglądam. :)

> Co do DRR2 to walają się całymi tonami nawet w (grupowych handlarzy proszę o
> zamknięcie oczu) Komputroniku. Co do DDR1, to również bez problemu są
> dostępne np. na Agito (chociaż akurat modułów Kingstona tam brak). I tak,
> wiem kto przejął parę lat temu nazad te całe Agito ;->

Eeegh… Żeby mi płyta potrafiła obsłużyć 16GB w DDR2. :( Choć jak znam życie,
moduły DDR2-1066 4GB sztuka kosztowałyby majątek.

[ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego                  ]
[                                                            (pl.pregierz) ]