Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ktory zestaw? Cos zmienic/zamienic?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ktory zestaw? Cos zmienic/zamienic?
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Mon, 23 Dec 2013 10:33:38 +0100
Dnia Sun, 22 Dec 2013 20:31:00 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Na Intelu 4k da sie w wiele gier pograc, to calkiem mocny GPU.

> A Twoje nieufanie i strach maja jakis merytoryczny fundament czy tylko
> ignoranckie czarnowidztwo?

wole jednak karte, kto wie co bede robil na tym kompie - do biura czy domu
bez dzieci OK, zdecydowal bym sie na i7, ale teraz nie. Wole karte -
sprawdze jeszcze testy wydajnosciowe, ale sadze ze tak czysiak zostane przy
karcie.

Jak narazie jedyne co przemawia do mnie za i7 to mniejsze zuzycie energii.

--
Pozdrawiam
T.V.