Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router - jaki kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router - jaki kupić?
From: Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
Date: Thu, 12 Dec 2013 11:02:27 +0100

Ale jak kupowałem swój pierwszy komp to kupiłem super drogą płyte główną.
Pomyślałem że będę zmieniał tylko procki.
Efekt i tak wszystko poszło do kosza.
A dałem 15 lat temu 4 kzł!!!

Teraz mam rodzinę i mam do wyboru lepsze pieluchy czy lepszy NAS/router :)

Zmienie Router na droższy czy kupie lepszego NAS-a tylko chciałbym wiedzieć co
zyskam w zamian.

Masz rację. Sprzęt się szybko zmienia i rzeczywiście nie ma sensu kupowanie wysokich drogich modeli, bo za kilka lat będą nowe standardy, których nasz super-hiper sprzęt i tak nie obsłuży. Chyba że mamy dokładne potrzeby i tylko ten sprzęt jest je w stanie spełnić.
Przepłacanie za coś, co może kiedyś wykorzystam mija się z celem.
S.