Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router - jaki kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router - jaki kupić?
From: suryga@gmail.com
Date: Thu, 12 Dec 2013 01:57:16 -0800 (PST)
 > Chcesz dogonic Animke? Dobrze Ci idzie.

Za krótko tu jestem żeby zrozumieć o co Ci chodzi.
A na poważnie...
Nie chce wyjść na trolla i głupio się trzepiąc.

Ale jak kupowałem swój pierwszy komp to kupiłem super drogą płyte główną.
Pomyślałem że będę zmieniał tylko procki.
Efekt i tak wszystko poszło do kosza.
A dałem 15 lat temu 4 kzł!!!

I z innej bajki. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupieniem NAS-a.
Kiedyś miałem przy sobie kasę a akurat przechodziłem obok sklepu.
Pomyślałem a kupie...
Wchodzę.
Widzę jeden droższy od drugiego dwa razy.
I pytam się czym się różnią.
Sprzedawca : Po prostu są lepsze.
Nie kupiłem.

Teraz mam rodzinę i mam do wyboru lepsze pieluchy czy lepszy NAS/router :)

Zmienie Router na droższy czy kupie lepszego NAS-a tylko chciałbym wiedzieć co
zyskam w zamian.

ps
Przepraszam prawdziwych fachowców za off topa