Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router - jaki kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router - jaki kupić?
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>
Date: Tue, 10 Dec 2013 08:58:52 +0100
W dniu 09.12.2013 10:40, Marek pisze:
>  Przymierzam się do zakupu routera. Mam neta o szybkości 100 Mb
> (gniazdko RJ45 w ścianie).
> Do routera chciałbym podłączyć 2 laptopy (jeden nowy, drugi 5-letni),
> telewizor (gniazdo RJ45
> lub WiFi), drukarkę (USB) i ewentualnie w przyszłości zewnętrzny dysk
> współdzielony sieciowo
> (USB).
>  Chciałbym aby router zapewniał płynne działanie w standardzie DLNA z
> prędkościami
> adekwatnymi do szybkości łącza. Zamierzam przeznaczyć na router max 250 zł.

> [...]

Routerboard 2011UAS-2HnD-IN level 5

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz za mniej niż 400zł.
Oprócz niezaprzeczalnych zalet, dodam od siebie :
- gniazdo na wkładki Gigabit SFP (przyda się, jak dostawca wymieni miedź
na szkło)
- MetaRouter
- w ostatniej wersji softu jest możliwość skorzystania z USB tethering
Androida