Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brother - kompromis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brother - kompromis
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sun, 08 Dec 2013 09:56:12 +0100
Po głębokim namyśle Kamil napisał w niedziela, 8 grudnia 2013 07:29:

> A jeśli to sam atrament to w jaki sposób uszkadza on głowicę?

        Wystarczy, że ma trochę inne parametry wysychania albo lepkość.
W przypadku głowic wymienianych razem z tuszem nie ma to większego
znaczenia, bo głowica i tak idzie do kosza, ale jeżeli jest to stała
głowica i tylko wymienia się atrament (albo dolewa do głowicy
wymiennej), to można sobie zrobić trochę kuku.

        Poza tym barwniki w zamiennikach mogą (choć nie muszą) mieć
trochę inne odcienie, niż oryginały. Na grafikę typu wykres nie ma to
większego wpływu, ale kiedyś wysmarkałem prawie cały zapas zamiennego
tuszu próbując ustawić dobre parametry druku zdjęć - choć na
oryginałach wystarczyło trochę podregulować gammę.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.