Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brother - kompromis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brother - kompromis
From: Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
Date: Sun, 08 Dec 2013 12:16:01 +0100

Wiem, bo teściowa ma serwis autoryzowany kilku marek drukarek.
Dla serwisu naprawa drukarki, to jest czysty zysk, więc żaden interes w
namawianiu do oryginałów. Gdyby wszyscy stosowali tylko oryginały, to
serwis by padł.

Budżetowa atramentówka kosztuje mniej niż komplet oryginalnych tuszy, więc jej naprawianie po gwarancji mija zwykle się z celem. Mając kiedyś HP Photosmarta kupowałem oryginalne tusze XL i jakość była super, ale zaraz po gwarancji drukarka padła bo ułamał się platik w torze kaset drukujących i tyle w temacie. Obecnie brother jedzie od początku na zamiennikach po 5zł i już się jego zakup zwrócił a nadal działa. Jak padnie - kupi się nowy.