Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brother - kompromis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brother - kompromis
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Thu, 05 Dec 2013 17:58:50 +0100
Użytkownik Poldek napisał:
Waldek wrote:
Witam

Zakupiłem ostatnio drukarke Brother DCP-925
i chciałbym prosic o polecenie _dobrych_jakosciowo_tuszów
zamienników LC-1240,  ale jednak tanszych od oryginalów
Pewnie macie juz jakies sprawdzone w dluzszej eksploatacji sprzętu ;)

Oryginał, to oryginał - jakość i spokój. I wcale nie wychodzi to tak
drogo, biorąc pod uwagę, że zamienniki często: a. starczają na mniej, b.
powodują dodatkowe trudności, które kosztują czas i pieniądz. W dłuższym
okresie drukarka, która chodzi na oryginałach może chodzić latami bez
usterek. Natomiast wśród drukarek, które lądują w serwisie 90% usterek
to są usterki związane z używaniem nieoryginalnych wkładów. Moim zdaniem
nie kalkuluje się.

No to ja kupuje zamienniki, co mi polecaja w www.centrumdruku.com.pl ((a co, jestem zadowolonym klientem, to ich polecam)

takie po 7-10 zlotych.

Brother dziala na nich juz... niech policze... 5 roczek? Moze czwarty.

I spokoj i jakosc adekwatna.

Tzn. odkad kupuje zamienniki to drukuje wszystkie notatki, drafty, nie szczypie sie, o jakosc mi nie chodzi.

JAk potrzebuje cos hiper duper wydrukowac to jade Canonem z oryginalnymi tuszami na specjalnym papierze :)

A w Brotherze, zwykly papier, zamienniki.

Wiec ogolnie - zalezy - zamienniki sa dobre i zle w zaleznosci od przeznaczenia.