Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SSD nierówno pracuje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SSD nierówno pracuje?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2013 18:57:46 +0100
Witam,

        W ramach testów rozmaitych swojego komputera zrobiłem test
szybkości pracy "dysku" Kingston SSDNow 30 GB: http://mcaf.ee/ji6u0.
Okazało się, że o ile w pierwszej połowie szybkość odczytu jest wysoka
i dość stabilna, o tyle w drugiej połowie zaczynają się dziać cuda-
wianki. Zastanawiam się, czy mógł mieć na to wpływ fakt, że miałem
napęd podzielony na partycje mniej więcej na pół i że na drugiej
partycji było znacznie więcej zapisów, niż na pierwszej.

        Czy można szybkość pracy drugiej połowy dysku jakoś "wyrównać"?

        Z góry dziękuję.

PS. Testy prowadziłem kilkakrotnie programem HDDScan na komputerze
wystartowanym z płyty CD, tak że raczej nie jest to artefakt.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.