Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD nierówno pracuje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD nierówno pracuje?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2013 22:37:30 +0100
Po głębokim namyśle Olaf Frikiov Skiorvensen napisał w sobota, 23
listopada 2013 21:17:

> Trudno powiedzieć, można spróbować Backup->Secure Erase->Restore,
> dzięki temu pozbędziesz się niesTrimowanych danych, można też zrobić
> trimowanie za pomocą wiper.sh(z pakietu hdparm) lub czymś od
> producenta dysku.

        Na razie strymowałem przy pomocy fstrim, który zaraportował
prawie 4GB obciętych danych - ale, niestety, nie pomogło. :( Może GC
jeszcze nie zdążył ich odzyskać. ;)

        Uświadomiłem też sobie, że pierwszej połowy dysku właściwie
teraz nie używam, więc spokojnie mogę ją wyczyścić i przenieść cały
root na "lepszą" połowę. A potem się zobaczy. :)

        Dzięki.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.