Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 20:24:23 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1m41y9ke56ugv$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Mam od kwietnia tego roku, u mnie jest podłączona po LAN. Przyjechała,
powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach
sprawdza się rewelacyjnie.

A powiedz mi czy jak masz ustawiony dupleks i wydrukujesz jedną stronę to drukarka mimo to wciągnie papier z powrotem czy nie? ;-)

Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-) O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo szybszy, sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera blokuje wydruk. :-) Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-) Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł, zamienniki oczywiście.