Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2013 00:39:29 +0000 (UTC)
Date: Sat, 23 Nov 2013 01:37:19 +0100

W dniu 2013-11-22 03:54, Kamil pisze:
Użytkownik "TOMASZEK" napisał:

Poszukuję drukarki.

Mam HP PSC 1317. Na All 99,- zł komplet z atramentami. Używane, ale 100%
sprawne. Z raportów wynika, że wydrukowały po kilka/kilkanaście stron.
Kupiłem kilka sztuk. Sprzedawca super. Drukarka może stać pół roku i
atrament nie zasycha. Wydruki idealne. Ma sloty do kart pamięci i aparatu
fotograficznego. Nie ma Wi-Fi. Podobne modele to seria 13xx, 12xx,15xx.
Bardzo podobne funkcjonalnie z drobnymi róznicami. Seria 12xx ma wbudowany
zasilacz. Nie ma dodatkowych slotów. Są na All po kilkadziesiąt zł, ale bez
atramentów. Takich nie radzę kupować. Dobre atramenty są drogie, a tanich
nie warto kupować.

Zobacz jak się tusze wlewa. Bardzo prosta sprawa.
Najlepszy jest tusz SIC z butelek na Allegro. (Strzykawki trzeba sobie dokupić). Przepiękne żywe kolory, czego nie było w nowym tuszu.
http://www.youtube.com/watch?v=yXlpLKvC4S8

Gdzieś mi sie zapodział filmik z pokazem jak się wycina te czipy metalowo złote z przodu pojemnika.Muszę poszukać. Tak sobie ustawilam drukarkę, że drukuje jak ja chcę. Chcę drukować tylko czarnym tekstem z kasety z czarnym tuszem to drukuję, chcę czarnym i kolorowym to tak drukuję.

Na filmiku jest jakas inna, zreszya stara drukarka, ale pojemniki takie same.

--
animka