Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Thu, 07 Nov 2013 19:48:58 +0100
W dniu 2013-10-27 21:40, Boogie pisze:

> To co napisałeś to prawdziwe wspomnienia. Żal tamtych lat, pasji ludzi
> którzy z tak słabych sprzętów tworzyli cuda no i internautów - ludzie
> których na początku można było spotkać w sieci byli wyjątkowi pod każdym
> względem. A dziś... - szkoda słów.

Tylko się nie rozczul tymi wspomnieniami :> Z sieci w PL korzystałem od
wczesnych lat 90. jeszcze na Bitnecie/PL EARN na terminalach VM/CMS na
IBM 370 czy 390 i dobrze pamiętam co się działo i jakie bluzgi leciały o
byle co na #polska (zresztą na pececie ~połowy lat 90 tez można było
solidne dostać bluzgami), a to były czasy gdy pisali głównie ludzie na
łączach z uniwerku albo polibudy. Niemal każdy zakompleksiony nerd z
niedomytymi włosami i w ubraniu, które z miesiąc temu powinno wylądować
w pralni (czasami od pomieszczenia z terminalami zapach aż odrzucał) jak
tylko dorwał się do klawiatury, stawał się panem świata i wszystkie
laski jego itp. Mentalnie od obecnej gimbazy specjalnie to się nie
różniło - tyle że wtedy trzeba było iść na studia by się dorwać do
terminali, teraz każdy 8-letni pryszczers ma sieć w domu czy
gdziekolwiek na smartfonie i oczywiście urwie ci głowę, nasika do szyi
oraz 100x, spał z twoją matką, dziewczyną/żoną, siostrą (nawet jeśli jej
nie masz) itp. :>

--
/MB