Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.
From: Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
Date: Sun, 27 Oct 2013 22:30:30 +0100
Gdzieś Ty w Herculesie 256 odcieni szarości zobaczył? Był czarny,
biały i bright, ale tylko w trybie tekstowym. Się emulatory CGA
instalowało, żeby pograć. Kilka ich było, a czasem żaden nie pomagał.
Ja miałem HGC z polskimi znakami w mazovii - full wypas!

Mozliwe, w kazdym razie hercules wcal nie byl taki slaby ;)

Nie był. Rozdzielczością bił na głowę CGA i EGA. Podobno były też kolorowe Herkulesy, ale, zdaje się, niekompatybilne z niczym i to je dobiło.
--
Grzexs