Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 8 Nov 2013 09:08:07 +0100
Dnia 2013-11-07, o godz. 19:48:58
Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com> napisał(a):

> Tylko się nie rozczul tymi wspomnieniami :> Z sieci w PL korzystałem
> od wczesnych lat 90. jeszcze na Bitnecie/PL EARN na terminalach
> VM/CMS na IBM 370 czy 390 i dobrze pamiętam co się działo i jakie
> bluzgi leciały o byle co na #polska (zresztą na pececie ~połowy lat
> 90 tez można było solidne dostać bluzgami), a to były czasy gdy
> pisali głównie ludzie na łączach z uniwerku albo polibudy. Niemal
> każdy zakompleksiony nerd z niedomytymi włosami i w ubraniu, które z
> miesiąc temu powinno wylądować w pralni (czasami od pomieszczenia z
> [...]

Ech... Złote czasy. Jak się okazywało że nie jestem z uczelni to bluzgi
w moim kierunku leciały że kłamię bo przecież firmy nie mogły
mieć elitarnego medium jakim był wtedy net. ;-)

Zresztą takie wojny i bluzgi spowodowały że z irc-a korzystałem
sporadycznie choć swego na moich serwerach stało kilka botów dla paru
kanałów. Ot - stare dzieje.

Zdrówko