Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny problem z drukarkami OKI B6xxx

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny problem z drukarkami OKI B6xxx
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 7 Nov 2013 10:57:42 +0100
Dnia 2013-11-07, o godz. 00:05:21
Grzegorz Kurczyk <grzegorz.usun.to@control.slupsk.pl> napisał(a):

> Miał ktoś podobny problem lub natknął się na materiały pozwalające
> przywrócić drukarki do życia po takiej niespodziance?

Problem znany w OKI od wielu lat i od wielu lat nierozwiązany. Po
kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu zadaniach wysłanych spod Linuxa
(głownie Ubuntu ale tez RH) drukarka umiera i jedyną metodą naprawy jest
wymiana płyty głównej. Zanim do tego doszedłem w B6250 jaka mam jedną w
firmie wymieniono na gwarancji 4 razy płytę główną, potem całą drukarkę
i ponownie 2 razy płytę główną. Po rozmowach z serwisantem okazało się
że jedyną metodą rozwiązania problemu jest wypuszczanie na tą drukarkę
wydruków tylko z Windows. Od ~2 lat działa. Ale jak się znów uwali to
drukarka idzie do wywalenia - skończyła się na nią gwarancja.

Zdrówko