Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czas na Blu Ray

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czas na Blu Ray
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Tue, 5 Nov 2013 12:46:33 +0100
Dnia Tue, 05 Nov 2013 09:14:08 +0100, Marcin N napisał(a):

> Ja też nie zakumałem. To jakiś wysublimowany branżowy dowcip?

To nie dowcip to fakt. A niekumanie nie jest zwiazane z branza tylko
...osobniczym brakiem kumania :-)
Kilka lat temu okazalo sie, ze Microsoft po otrzymaniu zgloszenia, ze nie
dziala pad od konsoli XBOX wysylal od razu nowy, bez koniecznosci zwrotu
uszkodzonego oraz bez weryfikacji tego uszkodzenia. Z miejsca polskiej
elytcie przedsiebiorczosci posypaly sie setki padow i na allegro pojawily
sie oferty z padami wyraznie tansze niz w sklepie.
Teraz to samo moze sie stac z plytami BR skoro odsylaja nowe po zgloszeniu,
ze padla i nie weryfikuja zakupu.
Teraz zakumal?

--
pozdro