Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czas na Blu Ray

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czas na Blu Ray
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 03 Nov 2013 20:23:12 +0100
Marek Dyjor pisze tak:

> tak realnie to chyba jednak najbardziej sensownym sposobem
> archiwizacji dużych ilości danych są jednak HDD, podłączane tylko
> na czas archwizacji do systemu.

Tak, plusem HDD jest też możliwość trzymania dużych plików, które nie
zmieszczą się na płytę i szybkość kopiowania danych.

Na minus groźba utraty wielu GB małych plików na raz w razie awarii
dysku, bardziej bolesna niż utrata 4.7 Gb na dvd. Pokusa dogrywania
często i mało.

Płyty jeśli nagrywać to raz do pełnej pojemności. Płytę można bez obaw
wsadzać do zawirusowanych komputerów. Płyty nie trzeba pilnować i
chronić przed zmianą zawartości.

Pendrive. Dwa do portów z tyłu płyty głównej (żeby nie kusiło wyciągać)
na Moje Dokumenty i synchronizacja pomiedzy nimi ;)

--
Piter