Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki soft archiwizujący?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki soft archiwizujący?
From: Kamikazee <niema@niema.pl>
Date: Sun, 27 Oct 2013 00:33:39 +0200
W dniu 2013-10-22 00:17, (c)RaSz pisze:
Dziękując za komentarze i podpowiedzi, chciałbym prosić jeszcze raz tych,
którzy polecali jakieś programy, aby skrobnęli słówko o tym, czy są one
dostępne w polskiej wersji językowej, jaki jest orientacyjny koszt, tudzież
garść informacji technicznych - o ile im wolny czas pozwoli ;)

Skomentuję też kilka wypowiedzi uczestników - tak "zusamen do kupy"  -  coby
nie mnożyć postów.

"Kamikazee" napisał w news:l3vl3j$bpg$1@node1.news.atman.pl...

: Do przyrostowej automatycznej
: archiwizacji to Cobian Backup, do wypalania DVD to
: CDBurnerXP

Cobian? CDBurnerXP? Lepszy od Nerona? Napisz jeszcze słówko o nich!

Cobian służy mi do archiwizacji na odległy serwer FTP i lokalnego NASa, CDBurnerXP do kopiowania danych na płyty sam dzieli dane na płyty jak tylko zmeniam płyty http://cdburnerxp.se/help/Data/disc-spanning
Do płyt przydaje się generowanie sum kontrolnych MD5.
Jakiś czas bawiłem się http://dvdisaster.net/en/index.html do generowania woluminów odzyskiwania ale czas potrzebny do generowania przekraczał czas wypalenia dodatkowej płyty i zrezygnowałem z tego programu na rzecz dodatkowej replikacji danych.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?