Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki soft archiwizujÄ…cy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki soft archiwizujÄ…cy?
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 21 Oct 2013 23:47:56 +0200
Użytkownik "jg" napisał w wiadomości
 news:1jkvg5sozza1s$.15wmchyo4butg$.dlg@40tude.net ...
: Dnia Mon, 21 Oct 2013 10:06:29 +0200, robot napisał(a):
:
: (...)
:
: > I również nie polecam archiwizowania na płytach.
:
: wlasnie zrzucam na dysk usb jakies 200 cd nagrywanych 12-8 lat temu ... z
: co druga plytka jakies problemy, niektore pliki nieczytliwe. sprawdzane na
: trzech czytnikach. plytki rozne, ale glownie srednie jakosciowo...
:

Hm, a sprawdzałeś je bezpośrednio  _po_nagraniu_ ?

Chodź w zasadzie powinien to robić sam Neron, ale... Ale i u mnie, choć mam
"cesarza" dość nowego - czasem coś się nagra tak, że: zajmuje miejsce na
krążku, a nijakiej zawartości - nie widać! Choć Nero twierdzi że all is
correct...

No cóż, jakieś gnomy siedzą w komputerach, i zawsze cósik tam na-kaszanią!

Jeśli Twoje krążki były onegdaj czytelne, a dziś już - nie, to pewnie
dlatego, że mogły się porysować, zakurzyć, albo co najgorsze - zostały
zaatakowane przez pleśń. Zerknij do tematu
" paluchy na płycie CD/DVD " - do tego posta:
news:521f73b5$0$1225$65785112@news.neostrada.pl  - ludwik poradzi sobie
czasem i z pleśnią, choć być może trzeba też będzie ożyć jakiegoś płynu o
silniejszym działaniu.

Poza tym są programy które potrafią odczytać naprawdę znaczny procent
krążka, który jest nawet najbardziej zaszargany. Soft jest specjalistyczny,
dość drogi, więc najlepiej zlecić taką pracę firmie, która się tym zajmuje.
Albo skrzyknąć się w dziesięciu, i soft nabyć. Niestety nie pamiętam jak się
on nazywał (choć korzystał z niego mój brat), więc nie podpowiem Ci za czym
googlać...