Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] smart / hdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] smart / hdd
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 20 Oct 2013 02:44:07 +0200
W dniu 2013-10-19 21:43, (c)RaSz pisze:

Użytkownik "Boogie" napisał w wiadomości
  news:l3ukeo$h18$1@news.task.gda.pl ...
:W dniu 2013-10-19 18:36, Mr. Misio pisze:
: > Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie
: > ucieknie ;;))
: >
:
:
: Spróbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)
:

Jak już nic się zrobić nie da, to rozkręcić warto, ot tak, dla czystej
ciekawości! Chętnie bym zobaczył wnętrze dysku, ale raczej najnowszej
konstrukcji  :)

A zaś szczególnie mnie interesuje zawieszenie ramienia z głowicami, bo mam
świetny pomysł jak "przebudować" HD, coby był kilkadziesiąt razy
wydajniejszy, niż obecne, nawet te topowe  konstrukcje...

Zawieszenie jest takie, że głowice unoszą się na poduszce powietrznej wytworzonej przez wirujący dysk - dyski właściwie nie zmieniły się jakoś specjalnie od dysków które miały 80 MB (mój pierwszy dysk firmy chyba Quantum czy jakoś tak).
Z dysku fajny jest magnes, do namagnesowania śrubokręta jak znalazł.