Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] smart / hdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] smart / hdd
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 19 Oct 2013 21:43:38 +0200
Użytkownik "Boogie" napisał w wiadomości
 news:l3ukeo$h18$1@news.task.gda.pl ...
:W dniu 2013-10-19 18:36, Mr. Misio pisze:
: > Ja z ciekawosci bym cos grzebnal. Mlotek mam, wiec dysk nie zajac, nie
: > ucieknie ;;))
: >
:
:
: Spróbuj HDD Regenerator lub LLFormat (formatowanie niskiego poziomu)
:

Jak już nic się zrobić nie da, to rozkręcić warto, ot tak, dla czystej
ciekawości! Chętnie bym zobaczył wnętrze dysku, ale raczej najnowszej
konstrukcji  :)

A zaś szczególnie mnie interesuje zawieszenie ramienia z głowicami, bo mam
świetny pomysł jak "przebudować" HD, coby był kilkadziesiąt razy
wydajniejszy, niż obecne, nawet te topowe  konstrukcje...