Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki soft archiwizujący?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki soft archiwizujący?
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 02:23:26 +0200
Użytkownik "maX" napisał w:
news:l3v1gi$i0t$1@news.task.gda.pl ...
:
: Użytkownik "Chocobo" napisał
: >
: > (...)
:
: > Na jednej z partycji są zdjęcia (akurat na tej do której nie udało się
: > dostać) więc raczej mi zależy :)
:
: Moją standardową odpowiedzią w takich przypadkach jest:
: Nie martw się, to napewno nie były ważne dane skoro nie miałeś kopii
: zapasowej.
:

Nnno tak. A że temat jest ciekawy i ważny, tedy nowy wątek zakładam. Tytułem
wyjaśnienia dodam, że i mi zdarzyło się utracić cenne dane, i to nie raz -
więc jak widać Polak nie zmądrzał "po szkodzie"...

Jednak czas zacząć dane gdzieś duplikować. No i tu pojawia się kwestia - jak
w tytule.

Dodam, że chodzi mi o program "dobry" - wg nast. kryteriów:

  1.. Wolałbym, ze swą kulawą angielszczyzną - raczej program
spolonizowany...
  2.. Fajnie by było, gdyby był darmowy. No, a w każdym bądź razie - niezbyt
drogi.
  3.. Jako że nie mam żadnego NAS'a (ba, nawet to  co_to_takiego  - jest mi
obce! - może ktoś mi wyjaśni?), nie mam też dużego zapasu HD, dlatego
chciałbym robić kopie na DVD.
  4.. Nie musi przy tym sam owych krążków wypalać, wystarczy jak zrobi
podgatowkę dla Nero
  5.. Od dobrego programu oczekuję, że oprócz samych archiwizowanych plików,
będzie też zapisywał ich lokalizację: literkę dysku, i ścieżkę dostępu. Przy
rozpakowaniu powinien pytać, czy przywrócić go w tym samym miejscu.
  6.. Aby po zaznaczeniu jakiegoś pliku jako przeznaczonego do archiwizacji,
program zapamiętywał ową komendę, i przy następnych uruchomieniach
sprawdzał, czy zmienił się w tym pliku atrybut archiwistyczny.
  7.. Niechaj tworzy archiwa przyrostowe.
  8.. Oczywistą korzyść daje kompresowanie zasobów archiwalnych, i to do
plików czytanych przez sam Windows, czyli w formacie RAR, tudzież zip...

No i co wy na to, polecicie cosik takiego - za darmo?