Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] smart / hdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] smart / hdd
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 19 Oct 2013 17:56:10 +0200
Bios wyplul warning ze wg odczytow smart dysk pada... Faktycznie ;) Udalo mi sie sklonowac patrycje systemowa, druga juz nie poszla. Nevermind, pliki z drugiej przerzucilem (pomijajac kilku, co byl brak mozliwosci odczytu, nieszkodzi, z backupu wrocily).

Ale teraz, mam dysk hdd, potencjalnie uwalony. Czym go potraktowac, w sensie zbadac, zdiagnozowac, ewentualnie w zaleznosci od wynikow testow podjac probe naprawy czy cóś ;)

Oddawanie odpada, dysk leciwy, byl juz w serwisie (w ostatnim tygodniu gwarancji) wrocil zamieniony na inny refurbiszed ;) Ale od tego czasu minely juz ponad dwa lata...