Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ESXi 5.5

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ESXi 5.5
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 14 Oct 2013 21:34:56 +0100
On 14/10/2013 09:12, Artur Dębski wrote:
Zostawilem opcje domyslna bo nie bylem pewny ktory bedzie
kompatybilny z ESXi.

Według mnie tym bardziej softwareowy RAID moze mieć problemy z ESX
(więcej oprogramownaia trzeba instalować)

To ma byc domowy lab wiec chyba jednak botrzebuje cos
minimalistycznego. Na pewnym forum poradzono mi, zebym na potrzeby
Laba jednak postawil na Windowsie WMWare Workstation, na tym dopiero
EXSi i na tym siec wirtualna. W obydwu przypadkach zanim cokolwiek
kupie musze miec pewnosc ze to zadziala, bo jest to jednak sporo
pieniedzy.

Kombinacja VMware Workstation i na tym ESX raczej nie uda się.
Nie wyłoże wszystkich technicznych argumentów w tej chwili ale
ESXi raczej powinien mieć bezpośredni dostep do hardware.

Kilka lat temu kombinowałem podobnie z nie wspieranym już VMware Server
- nie udało się.

Wobec tego proponuję zamiast wydawać fundusze na VMware Workstation
zainteresuj się darmowym VMware Server  - mimo że nie wspierany
nie mam z nim żadnych problemów nie instalowałem jeszce tylko
Windows 2012 i Windows 8 na nim (chyba ze już masz licencję na VMware
Wrks.)

Dzieki za podpowiedzi. Jak sobie pewnie wyobrazasz, kazdy ma inne doswiadczenia i kazdy sugeruje mi inne rozwiazanie. Ale to ja wydaje pieniadze i musze zdecydowac sie na ktorasz opcji. Poki co znalazlem plyte glowna i procesor z obsluga wirtualizacji vt-d i szukam dalej.

Pozdrawiam