Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ESXi 5.5

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ESXi 5.5
From: Artur Dębski <arturdebski@autograf.pl>
Date: Mon, 14 Oct 2013 10:12:47 +0200
> Zostawilem opcje domyslna bo nie bylem pewny ktory bedzie
> kompatybilny z ESXi.

Według mnie tym bardziej softwareowy RAID moze mieć problemy z ESX
(więcej oprogramownaia trzeba instalować)

> To ma byc domowy lab wiec chyba jednak botrzebuje cos
> minimalistycznego. Na pewnym forum poradzono mi, zebym na potrzeby
> Laba jednak postawil na Windowsie WMWare Workstation, na tym dopiero
> EXSi i na tym siec wirtualna. W obydwu przypadkach zanim cokolwiek
> kupie musze miec pewnosc ze to zadziala, bo jest to jednak sporo
> pieniedzy.

Kombinacja VMware Workstation i na tym ESX raczej nie uda się.
Nie wyłoże wszystkich technicznych argumentów w tej chwili ale
ESXi raczej powinien mieć bezpośredni dostep do hardware.

Kilka lat temu kombinowałem podobnie z nie wspieranym już VMware Server
- nie udało się.

Wobec tego proponuję zamiast wydawać fundusze na VMware Workstation
zainteresuj się darmowym VMware Server  - mimo że nie wspierany
nie mam z nim żadnych problemów nie instalowałem jeszce tylko
Windows 2012 i Windows 8 na nim (chyba ze już masz licencję na VMware
Wrks.)

Pozdrawiam
--
Artur Dębski