Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 11 Oct 2013 17:24:30 +0200
Dnia Fri, 11 Oct 2013 16:04:41 +0100, X-Man napisał(a):

> mierzysz napięcie między zewnątrzną stroną wtyczki a wewnętrzną musi być 20V
> lub
> coś koło tego, pin środkowy nie wiem do czego jest ale napięcia na nim nie da
> się zmierzyć, jak nei ma napięcia to próbuj inny zasilacz.

Tak też było mierzone u znajomego. Co ciekawe - mierzenie wtyczki jego
działającego HP też dawało rezultaty równe zero. Więc być może sposób
pomiaru nie teges. :-/ No nic - sprawdzę jeszcze raz dzisiaj.

[ Life is simple, when you make choices and you don't look back.           ]
[                                                     (znalezione w sieci) ]