Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
From: "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 16:04:41 +0100
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:pjtm5k5jt8bq$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Dnia Fri, 04 Oct 2013 19:53:20 +0200, WiesłaW napisał(a):
Jeżeli zasilacz sprawny, to po co kupować jakiś zamiennik? Nie lepiej
wymienić sam kabel? Za kilkanaście złotych na Allegro, a jeżeli masz
alergię tak jak JoteR to chociażby tu:
http://www.nrc.com.pl/?pn=DC-IBM80X55&name=Przew%F3d-kabel-DC-do-zasilacz
a-IBM-wtyk-8.0x5.5&sess_id=d57eba038327b624895cc88acf52ed5d
No chyba, że będziesz miał alergię również na lutownicę :)
Alergii jako takiej nie mam, nie dysponuję po prostu lutownicą. :(
Zasilacz próbowałem sprawdzić miernikiem, ale albo ja coś robię nie tak,
albo bez podania jakiegoś impulsu na pin signal zasilacz nie zareaguje.

mierzysz napięcie między zewnątrzną stroną wtyczki a wewnętrzną musi być 20V lub coś koło tego, pin środkowy nie wiem do czego jest ale napięcia na nim nie da się zmierzyć, jak nei ma napięcia to próbuj inny zasilacz.

Pzdr
Piotrek