Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 11 Oct 2013 00:47:38 +0200
Dnia Fri, 04 Oct 2013 19:53:20 +0200, WiesłaW napisał(a):

> Jeżeli zasilacz sprawny, to po co kupować jakiś zamiennik? Nie lepiej
> wymienić sam kabel? Za kilkanaście złotych na Allegro, a jeżeli masz
> alergię tak jak JoteR to chociażby tu:
>
> http://www.nrc.com.pl/?pn=DC-IBM80X55&name=Przew%F3d-kabel-DC-do-zasilacza-IBM-wtyk-8.0x5.5&sess_id=d57eba038327b624895cc88acf52ed5d
>
> No chyba, że będziesz miał alergię również na lutownicę :)

Alergii jako takiej nie mam, nie dysponuję po prostu lutownicą. :(

Zasilacz próbowałem sprawdzić miernikiem, ale albo ja coś robię nie tak,
albo bez podania jakiegoś impulsu na pin signal zasilacz nie zareaguje. :( I
dalej mam zgryz, czy tylko zasilacz jest trafiony, czy może gniazdo w
komputerze (jak nie więcej). :(

[ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse.            ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]