Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
From: WiesłaW <nawu@usun.poczta.onet.pl>
Date: Fri, 04 Oct 2013 19:53:20 +0200
W dniu 04.10.2013 o 16:38 Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> pisze:

Cześć,

Laptop jest. Przyzwoity nawet w stanie. Problem miał z zasilaczem -
praktycznie ułamany kabel zasilający przy samej wtyczce (mam fotki - ktoś
chce obejrzeć?). Zasilacz zanabyty nowy, zamiennik - to fakt - kupiony w
sklepie WGK (JoteR - nie na Allegro :P). Podjechałem do domu, podpinam lapa - nie świeci nawet kontrolką ładowania. Zasilacz ma problem (nie mam innego
ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

Jeżeli zasilacz sprawny, to po co kupować jakiś zamiennik? Nie lepiej wymienić
sam kabel? Za kilkanaście złotych na Allegro, a jeżeli masz alergię tak jak
JoteR to chociażby tu:

http://www.nrc.com.pl/?pn=DC-IBM80X55&name=Przew%F3d-kabel-DC-do-zasilacza-IBM-wtyk-8.0x5.5&sess_id=d57eba038327b624895cc88acf52ed5d

No chyba, że będziesz miał alergię również na lutownicę :)

--
WiesłaW