Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ort] Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ort] Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 3 Oct 2013 22:40:07 +0200
Dnia Thu, 03 Oct 2013 19:09:48 +0200, Chris napisał(a):

> A poza tym coś wnosisz do dyskusji ??

Tak - wiem, że zaraz stwierdzisz, że gdzie indziej biją Murzynów. Niemniej
jednak korona by Ci z głowy nie spadła, gdybyś ze sprawdzania pisowni zaczął
korzystać.

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]