Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Fri, 27 Sep 2013 15:22:16 +0200
Forall nabazgrał(a):

On 27.09.2013 14:26, Chris wrote:
Forall nabazgrał(a):
Witam,
Ja podobnie jak kolega chcę zmienić sprzęt tak zeby mógł uruchomić
więcej maszyn wirtualnych no i ten zestaw tutaj mi się podoba ale ta
płyta ma tylko max 32GB a jaką byście polecili dobra, która max ma
64GB ?
Ograniczenie LGA 1155 i 1150 jest do 32GB jeśli chcesz więcej to 2011
chyba do 128GB albo przejście na AMD tylko tam już nie pamiętam co ma
jakie wsparcie.
Hm, czyli sama plyta moze obsluzyc 64GB ale LGA 1150 jest ograniczony tylko do max 32GB ? Patrzyłem na morele.net i przy niektórych płyta jest osbługuje do 64GB a na stronie producenta ze tylko 32GB :-)

Morele może wpisać i 1TB :) Jak chcesz sprawdzić to czytaj na stronie Intela specyfikacje układów pod płyty :)