Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Forall <No.SPAM.forall@stalowka.info>
Date: Fri, 27 Sep 2013 14:10:37 +0200
On 27.09.2013 05:00, user@domain.invalid wrote:
W dniu 2013-09-26 09:03, user@domain.invalid pisze:
- Procesor Intel Core i5-4670S (65W - chłodniej = ciszej = lepiej)
- Chłodzenie CPU Zalman Chłodzenie CPU CNPS8900 Quiet
- Płyta główna Gigabyte GA-Q87M-D2H (Q87 - bo wspiera VT-d)
- Pamięć Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3 Non-ECC CL9 Intel XMP X2
Grey Series
- Obudowa Cooler Master Silencio 550

No to zmieniłem nieco, na podstawie waszych opinii i mojego pogrzebania
jeszcze w necie. Okazało się, że ten i7 jest dużo wydajniejszy od i5
przy tym samym TDP i warto dopłacić. Płytę wziąłem jednak intela z uwagi
na opinie co do serwisu, no i... MB intel + CPU intel wydaje się być
lepszym rozwiązaniem a jeszcze 30zł zostaje w kieszeni. Co do obudowy
też były wątpliwości, ale tam gdzie chcę zakupić nie było fractal
design, a ten Zalman ma dobry ponoć stosunek jakości do ceny.

- Procesor Intel Core i7-4770S 8M Cache, do 3.90 GHz
- Płyta główna Intel BLKDQ87PG
- Chłodzenie CPU Zalman Chłodzenie CPU CNPS8900 Quiet
- Pamięć Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3 Non-ECC CL9 Intel XMP X2
Grey Series
- Obudowa Zalman Z5
Witam,

Ja podobnie jak kolega chcę zmienić sprzęt tak zeby mógł uruchomić więcej maszyn wirtualnych no i ten zestaw tutaj mi się podoba ale ta płyta ma tylko max 32GB a jaką byście polecili dobra, która max ma 64GB ?