Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Wed, 18 Sep 2013 20:47:03 +0200
W dniu 2013-09-18 02:17, JDX pisze:
> Niekoniecznie będą dobre. Tak wyglądał 26-miesięczny "bezwyciekowy" :-D
> chińczyk z mojego Smarta 1000VA (wchodzą do niego dwa takie):
> http://img39.imageshack.us/img39/8855/img1037mv.jpg. Chińczyki działają
> dobrze o ile nie zasysasz z nich dużego przez dłuższy czas, czyli po
> masz krótkie przerwy w zasilaniu. Ten chińczyk ze zdjęcia w swoim
> 26-miesięcznym życiu dwukrotnie podtrzymywał zasilanie przez ~30 minut.
> Wkrótce po tym drugim razie musiałem go wymienić. :-D
To niekoniecznie kwestia badziewności chińskich akumulatorów, tylko
raczej samego Smarta, który lubi sobie zagotować akumulatory, jeśli nie
zostanie dobrze skalibrowany. "Dobra" kalibracja polega w tym przypadku
na ingerencji w elektronikę i korekcie napięcia ładowania. CSB też tak
potrafi wykończyć.

--
Pozdrawiam
Maciek