Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 16 Sep 2013 21:01:25 +0200
atm pisze tak:

> Warto w to wchodzic, akumulatory niby nowe, elektronika w
> UPSach chyba nie ulega znaczacej degradacji z czasem?

Mam APC 500 i nie ma się w nim za bardzo co psuć. Używam go w
samochodzie jako źródło 230v. Nie wymieniałem radiatorów na większe.
Wsadziłem tylko wiatrak do obudowy i wyciąłem przegrody. Moc pobierana
max 100W. Pracuje po 1-2 godziny non stop.

W Twoim wypadku najważniejsze jakiej jakości akku wsadzili.

http://d2bktxdiepbdhz.cloudfront.net/images/products/full/6036_BK500EI-1.jpg

--
Piter