Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS domowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS domowy
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Wed, 18 Sep 2013 18:31:04 +0200
Dnia Wed, 18 Sep 2013 15:43:05 +0200, Poldek napisał(a):

> Popatrz na serię ReadyNAS od Netgeara. Osobiśmie mam ReadyNAS Duo od
> ponad roku i jestem bardzo zadowolony. Obecne modele opowiadające temu
> nazywają się ReadyNAS 102, RedyNAS 202 itp.

Popieram, tez mam ten model, tylko od ponad 3 lat. Jedynie rozszerzylem ram
do 1GB. Smiga bez problemu. Jest do niego sporo dodatkowego softu typu svn,
torrent, serwer webowy, php, mysql, etc. Nawet jest iSCSI i w Win7 mam dysk
oparty o ten protokol. Jedyna wada to nie wspolpracuje z dowolnymi HDD tylko
trzeba dopasowac z listy dyskow zgodnych, chodzi o edycje serwerowe dyskow.

--
pozdro
R.e.m.e.K