Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Mon, 26 Aug 2013 09:55:28 +0200
> Zainstalowa³em i dzia³a, ale to koszmar. Samo ³adowanie sk³adników podczas
> isntalki trwa³o ok 2 godziny. Ca³o¶æ ok 4. Zrobi³em to dla wprawy i
> pewnego
> rodzaju backupu systemy, ale nie widzê perspektyw. Chyba, ¿e pojawi± sie
> szybsze
> pamiêci masowe pod USB.

Moze byla to wina naprawde wolnego pendrive?
Jak masz USB 3.0, to moze kupic szybkiego pena USB 3.0
i "przeportowac" XP, choc pewnie bedzie problem z driverem USB 3.0.

> W tym problem. Jaki jest odpowiedni? Jest jaka¶ uniwersalna paczka? Bo
> robienie
> wielu instalek dla ró¿nych sprzêtów ¶rednio mi wygl±da.

Dla intela spotkalem paczki SATA/RAID, np.:
http://www.win-raid.com/t11f23-Modded-Intel-AHCI-and-RAID-Drivers.html
http://www.win-lite.de/wbb/board195-windows-7/board198-win7-treiber/15558-gemoddete-intel-ahci-und-raid-treiber/?l=3&s=0c451ff59f06e66fa474574ebe79b476e76de69d
ale nawet - dodajesz wszelakiej masci intela (wiem, nie bedzie latwo)
+ wszelakiej masci SATA/RAID amd (tu bedzie prosto)
i masz zalatwione 99% przypadkow.

Raz spotkalem sie z SATA/RAID jednym z ponizszych:
JMicron JMB36X
Silicon Image SiI 3531
ULi/ALi SATA

Mozesz tez sciagnac DriverPackSolution,
odpakowac DP_MassStorage_13075.7z
(~200MB), wybrac tylko wersje x86, tylko "text mode"
i moze bedzie z tego byc moze ~50MB.
I tam bedziesz mial "wszystko" - tylko po co to robic,
skoro 90-95% driverow z tej paczki nie uzyjesz nigdy w zyciu :).