Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 26 Aug 2013 09:09:09 +0200
Tomasz nabazgrał(a):

Wyjście trzecie: wifi router
jak wiadomo wszystkei nowe urządzenia typu tablet, laptop mają wifi, ktrego zasięg i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie mieszkania. O ile same routery wifi są drogie - znaczy coś koło 200zł,

Mam ZTE MF60, cena właśnie ok 200zł ale zaleta taka że wsadzam do plecaka i mam WiFi do tego działa z każdą siecią, wydaje mi się że dłużej potrzyma na baterii niż tel odpalony jako WiFi no i jest 4x mniejszy niż telefon z funkcją routera.
A... i ciężej go uszkodzić typu zbić ekran.

to taki router można zrobić ze starego telefonu. ja akurat starego telefonu nie miałem, więc wykorzystałem sgs2. działa fenomenalnie. telefon stał na oknie gdzie był najlepszy zasięg, a laptop i tablet miały internet po wifi. niestety bez stałego podpięcia do zasilacza w praktyce się nieda, bo telefon wytrzymywał 3 godziny.
reasumując: najlepiej wychodzi router wifi.  pełna wygoda i przystępna
cena

Trzeba mieć tel obsługujący 900MHz dla Aero2 a to już raczej nowe maszynki więc tanio nie będzie.

PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.

Obecnie też mam odpalony :)