Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
From: "Kamil" <kamil@neostrada.pl>
Date: Sat, 24 Aug 2013 19:25:39 +0200
Użytkownik "JoteR" napisał:

> Ale co to ma do rzeczy? Mowa była o środowisku "Live", czyli minilinuchach,
> Windows PE czy nawet samodzielnie spreparowanym MS-DOS.

Mowa była o sprzęcie z przed lat, który potrafił bootować z USB.

"wszystkie płyty z DDR1 SDRAM jakie jeszcze mam na chodzie (2xS939 na Uli1695 i
VIA K8T800 PRO oraz jeszcze starsza na nForce2 Ultra 400 - czyli ~10 letnie, bez
najmniejszego problemu potrafią wystartować z USB"

To co niby miało dię bootować jak nie jakiś "normalny" system?

> Dlaczego system sprzed 13 lat miałby natywnie obsługiwać praktycznie
> nieistniejący wówczas interfejs? Zresztą, może nie tyle obsługiwał, co dawał
> możliwość obsługi, o czym doskonale wiesz, tylko na siłę usiłujesz się
> przyczepić.

Nie chodzi o czepianie się, ale o fakty. Prace nad sprzętem i softem toczą się
równolegle. Nie wierzę aby M$ nie wiediał o SATA. A poza tym przeież przez kilka
lat publikowali Service Packi i inne łaty. Ale instalki nie uaktualnili. Wolą
produkiwać kolejne gnioty. Gdyby nie konieczność do dzisiaj siedział bym na W98
SE. Mały i szybki. Niestety wiele softu już nie obsługuje. XP jest jeszcze do
przyjęcia. To co powyżej to już paranoja.

Pzdr