Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
From: "Kamil" <kamil@neostrada.pl>
Date: Mon, 26 Aug 2013 00:19:36 +0200
Użytkownik "xcpy" napisał:

> Zainstalowales XP na pendrive/USB?
> I dziala?

Zainstalowałem i działa, ale to koszmar. Samo ładowanie składników podczas
isntalki trwało ok 2 godziny. Całość ok 4. Zrobiłem to dla wprawy i pewnego
rodzaju backupu systemy, ale nie widzę perspektyw. Chyba, że pojawią sie szybsze
pamięci masowe pod USB.

> Jak tak, to fajnie - choc wersje USB live (PE) w zupelnosci mi wystarczaja.

> Co do SATA - nigdy nie mialem problemow z instalacja XP
> na nawet mniej znanych kontrolerach SATA / RAID.
> Jedyne co trzeba miec to odpowiedni driver.

W tym problem. Jaki jest odpowiedni? Jest jakaś uniwersalna paczka? Bo robienie
wielu instalek dla różnych sprzętów średnio mi wygląda.

Pzdr