Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Tue, 6 Aug 2013 14:38:34 +0200

Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ktqq87$u8p$1@node1.news.atman.pl...

Ale to ty krzyczysz że Acer to padlina a nie ja i na dodatek nie potrafisz tego poprzeż żadnymi danymi.

Pokaż palcem w którym miejscu cokolwiek krzyczałem :P
Ale oczywiście potwierdzam bez krzyku że Acer to najgorszy badziew na rynku od czasu szczęśliwego odejścia w niebyt laptopów "firmy" California Access :) Kolega marfi podał powyżej linka więc nie będę się powtarzał. Jak się postarasz to znajdziesz w wielu niezależnych od siebie miejscach potwierdzenia tej statystyki.
Dla mnie EOT. Szkoda czasu na jałowe dyskusje