Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 5 Aug 2013 09:36:12 +0200
Dnia 2013-08-03, o godz. 14:53:12
gawfron <gawfron@spamik.pl> napisał(a):

> Paperwhite - genialne wbudowane oświetlenie, czytam sporo po nocach i
> jest ultrawygodne.

Mi niestety nie pasuje - neistety dość szybko mi męczy wzrok. No i żre
baterie niwelując zalety e-ink w tym zakresie. Poza tym jak pisałem -
powolność interfejsu. Jak się czyta książki po kolei to nie ma to
znaczenia. Jak się przegląda sporo dokumentacji często przełączając się
między dokumentami to niestety szlag człowieka trafia. Jeszcze jedną
rzeczą którą wcześniej nie napisałem jest brak kolorów - dla
dokumentacji też to dla mnie duża wada.

Jak pisałem wcześniej - do książek i prasy Kindle jest OK. Do innych
zastosowań niestety nie za bardzo.

Zdrówko