Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 08:14:03 +0200
(...)
Skoro nie ma gniazdka, to jak podłączysz komputer?
łatwiej mi jest wystawić (za okno) kabel usb z wetkniętym penem -wifi niż urządzenie wielkości 2 kostek masła zasilane z 230V. PC będzie stał w takim miejscu gdzie jego hałas nie będzie przeszkadzał. Prąd - zgadza się, ale chętnie wypróbowałbym czy mój plan wogóle ma sens, czy zasięgu wystarczy, jak w praktyce będzie ze stabilnością.
Karta wifi usb jest z ebaya i niema żadnej dokumentacji...

ToMasz